W życiu nie byłem jeszcze tak zdegustowany, usługami banku, z którym rozpocząłem współpracę. Myślałem, że pierwszy raz w życiu, będę traktowany jak poważny klient, niestety, okazało się, że nie mam co na to liczyć, a dodatkowo moje konto bankowe jest nieaktywne od kilku dni. Moim zdaniem, to totalna kpina, i zniewaga z konsumentów, którzy na swój sposób, oczekują znacznie wyższej obsługi, oraz więcej otwartości, bo gdy podpisywałem umowę, jeśli chodzi o konto bankowe to pani jakoś nie informowała mnie o całym, dotychczasowym zamieszaniu. Oczywiście, jestem człowiekiem wyrozumiałym, mogę pojąć, że internetowe konto bankowe dopiero startuje, jednak kontakt z klientem, nawet telefoniczny, jest poniżej pewnej granicy, której się już w dzisiejszych czasach nie przekracza. Niestety, zapewne poczują się rozczarowani, gdyż takich zdegustowanych klientów, jest znacznie więcej, niż tylko moja osoba, widać jednak, nie wszyscy mają szansę czekać tak długo jak ja, słyszałem, że i pierwsze wnioski o odszkodowania wylądowały w sądzie.

pobocza.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here