Pełna księgowość. Prowadząc firmę należy zadbać nie tylko o zdobywanie klientów, ale również o właściwie prowadzoną księgowość. Każdy przedsiębiorca ma bowiem obowiązek rozliczania się z fiskusem oraz prowadzić księgowość. Część z właścicieli firm radzi sobie z tym samodzielnie, jednakże większość korzysta z pomocy wykwalifikowanej księgowej lub biura rachunkowego. Dzieje się tak szczególnie wtedy gdy w firmie potrzebna jest pełna księgowość. Dotyczy to głównie spółek. W takiej firmie jest zazwyczaj do zaksięgowania wiele różnorakich dokumentów, bardziej skomplikowane są też metody sporządzania raportów. To dużo pracy wymagającej dużej ilości czasu i sporych umiejętności. Dlatego też tego typu księgowość zlecana jest firmom zewnętrznym, albo zatrudniona zostaje dobra księgowa. Tu nie można liczyć na łut szczęścia. Błąd w deklaracjach wynikający z nieznajomości przepisów księgowych, może sporo kosztować właściciela firmy. Czasami może to nawet doprowadzić do bankructwa firmy. A tego przecież nie chce nikt.