Bardzo znane jest stwierdzenie, że reklama jest dźwignia handlu. Powoduje ona, że nawet nie najlepszej jakości produkty stają się hitami znanymi i rozpoznawalnymi na całym świecie. Ale czy to oznacza że produkty mniej znane, na których promocje nie przeznaczono tak wielkich pieniędzy są gorsze. Nie, zarówno jedne jak i drugie mogą być bardzo dobrej jak i bardzo słabej jakości.Idealnym przykładem może być tutaj Alevo. Środek wspomagający funkcjonowanie organizmu. Znany raczej wąskiemu gronu klientów, jednak jego bardzo szerokie zastosowanie oraz duża skuteczność powoduje, że jego popularność rośnie z pomocą poczty pantoflowej. Każdy z klientów który przekona się do jego działania, poleca go następnym co z pewnością jest najlepsza reklamą dla samego produktu. Alevo broni się więc samo swoim działaniem i niezwykła skutecznością. Mieszanka kilkunastu rodzajów ziół która została ukryta w buteleczce Alevo, sprzyja nie tylko walce z chorobami, ale także ochranie organizm przed wieloma bakteriami.